טכנאי מחשבים מומלץ? השאירו פרטים וחוזרים בקוויק!

טכנאי מחשבים בבנימינה

עבור מרבית האנשים המחשב הוא כלי עבודה יומיומי שאי אפשר לתפקד בלעדיו. לכן כאשר יש לנו תקלה במחשב הלחץ גדול ובמידה ולא הגבנו במהירות הדבר עלול לייצר לנו נזקים מסוגים שונים. במידה ואתם צריכים טכנאי מחשבים בבנימינה פורטל מחשב בקוויק יסייע לכם לאתר טכנאי במהירות ויעילות.

מהן התקלות הנפוצות ביותר במחשבים

ישנן תקלות מחשבים מסוגים שונים אולם שתי תקלות הן השכיחות ביותר:

  • מחשב המציג מסך שחור בהדלקה – כאשר מופיע מסך שחור לאחר ההדלקה יתכן ומדובר בכבל מסך רופף שדחיפה קלה שלו פנימה תסדר את העניין. וודאו שגם כבל החשמל של המסך וגם כבל התקשורת של המסך מחוברים כראוי.
     
  • מחשב לא מצליח להידלק תיקון מחשבים בבנימינה כולל את התקלה השכיחה מאוד הזאת. יש לבדוק האם במקרה כפתור הכיבוי האחורי של המחשב נלחץ בשוגג.

 

טכנאי מחשבים בבנימינה

מהי עלות ביקור לאבחון מחשב נייד בבנימינה?

עלות ביקור טכנאי מחשבים בבנימינה לטובת אבחון תקלה במחשב נייד זהה לעלות הביקור של אותו טכנאי עבור אבחון תקלה של מחשב נייח. עלות זו נעמדת בין 150 ל- 250 ₪. גם במקרה זה עלות הביקור תתקזז מעלות תיקון המחשב הנייח או הנייד שיבוצע בפועל.

 

עלות ביקור ממוצע טכנאי מחשבים בבנימינה

עלות ביקור ממוצע טכנאי מחשבים בבנימינה : 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪


המחיר אומת המחיר נבדק לאחרונה בחודש אוקטובר בשנת 2024.

האם ניתן להזמין טכנאי מחשבים עד לבית הלקוח בבנימינה?

תיקון מחשב נייד בבנימינה או תיקון מחשב נייח בבנימינה יכולים להתבצע גם בבית הלקוח. הגעת טכנאי מחשבים בבנימינה עד הבית מהווה חסכון של זמן חשוב.

 

מה שכדאי לדעת לפני שמזמינים טכנאי מחשבים עד הבית זה שעליכם לתת לטכנאי כאשר אתם מדברים איתו בטלפון כמה שיותר פרטים אודות התקלה על מנת שיוכל להביא עמו את כל מה שנדרש לרבות חלפים. בנוסף חשוב לדעת ישנן תקלות רבות אותן ניתן לסדר בשליטה מרחוק על המחשב שלכם על ידי הטכנאי.

מדוע חשוב לבצע השוואת מחירים באמצעות מחשב בקוויק?

מחיר ביקור טכנאי מחשבים בבנימינה משתנה בהתאם לזהות הטכנאי למרות שבנקודה זו הפערים אינם גדולים ובהתאם לסוג התיקון וכאן הפערים יכולים להיות משמעותיים בהחלט.

 

פורטל מחשב בקוויק יוכל לספק לכם שלוש הצעות מחיר מטכנאי מחשבים מומלצים בבנימינה לאחר שתשאירו את פרטיכם בדף המיועד לכך בפורטל. לאחר שתקבלו את הצעות המחיר תוכלו לבצע השוואת מחירים לחסוך כסף ולבצע הזמנת עבודה און ליין באמצעות הפורטל.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805207

מחירון טכנאי מחשבים בבנימינה לדוגמא

מחירון טכנאי מחשבים בבנימינה

מחיר החלפה של ספק כוח

כולל עת העלות של הרכיב עצמו.

300 - 350 ₪
מחיר תיקון מסך של מחשב נייח

 תיקון קצרים, כבלים קרועים וכו'.


150 - 350 ₪
מחיר החלפה של כרטיס מסך

עבודה והגדרת דרייברים בלבד.


200 - 270 ₪
מחיר ניקיון מחשב

 ניקיון המאוורר וחלקים פנימיים.


200 - 350 ₪

הדפס מחירון

  • המחירים המוצגים במחירון אינם כוללים מע"מ.
  • המחירון מעודכן לחודש אוקטובר בשנת 2024.