טכנאי מחשבים מומלץ? השאירו פרטים וחוזרים בקוויק!

טכנאי מחשבים במתן

המחשב שלכם עושה לכם בעיות? זהו אחד הרגעים המלחיצים היומיומיים שעלולים לקרות. אין ספק אם זה המצב אתם צריכים טכנאי מחשבים במתן. כן גם ביישוב מתן יש טכנאי מחשבים מקצועיים ומנוסים. השאירו פרטים בפורטל מחשב בקוויק בו הנכם נמצאים וקבלו מספר הצעות מחיר מטכנאי מחשבים במתן.

כיצד תבחרו בצורה טובה טכנאי מחשבים?

תיקון מחשבים במתן צריך להתבצע על ידי טכנאי מחשבים במתן עד הבית. כדי שאת התיקון יבצע טכנאי מחשבים מקצועי ומומלץ חשוב לבדוק מראש את האלמנטים הבאים:

  • המלצות: גלשו בפייסבוק ובאינסטגרם וחפשו המלצות אודות טכנאי המחשבים אותו אתם חושבים להזמין. בנוסף בדקו אולי משהו מהשכנים שלכם קיבל שירות מטכנאי זה אין כמו המלצה מאדם שאתם מכירים. טכנאי מחשבים מנוסה ומקצועי יאתר במהירות וביעילות את אופי התקלה במחשב שלכם ויבצע עבורכם תיקון איכותי.

  • ותק במקצוע: נסו לאתר טכנאי מחשבים בעל ניסיון במקצוע. מכיוון שמדובר בתחום טכנולוגי משתנה ומתפתח קיימת חשיבות רבה לרמת הוותק של טכנאי המחשבים.

  • בדקו מחיר: בקשו לקבל הערכת מחיר מראש מכיוון שטכנאי מחשבים שונים גובים מחירים שונים. אל תשלמו סתם יותר כסף עבור אותו תיקון של המחשב הנייח או הנייד. מומלץ לקבל שלוש הצעות מחיר להשוות ולבחור.

 

טכנאי מחשבים במתן

למה להזמין טכנאי מחשבים עד הבית במתן?

תיקון מחשב נייח במתן או תיקון מחשב נייד יכול להתבצע גם בבית הלקוח ולכך ישנם מספר יתרונות לא מבוטלים. ראשית מדובר בחסכון משמעותי של זמן. אין צורך להיכנס לרכב ולנסוע. שנית זה לא משנה את מחיר השירות.

 

מה שחשוב לזכור במקרה של טכנאי המגיע אליכם הביתה זה לתאר לטכנאי בטלפון כמה שיותר במדויק את התקלה שהתרחשה במחשב. הסיבה לכך היא שהטכנאי יוכל להביא עמו את הציוד המדויק הנדרש לתיקון המחשב. ישנן בעיות מחשב מסוימות אותן ניתן לפתור גם באמצעות השתלטות של הטכנאי על המחשב שלכם מרחוק.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805207

מהו מחיר ביקור טכנאי מחשבים במתן?

מחיר ביקור טכנאי מחשבים במתן נע בין 150 ל- 250 ₪. מחיר הביקור אינו כולל את התיקון הנדרש אלא אך ורק בדיקה ואבחון של התקלה. במידה וטכנאי המחשבים יבצע עבורכם את התיקון על פי רוב תקוזז עלות הביקור מהעבודה עצמה.

 

מחיר ביקור טכנאי מחשבים במתן

מחיר ביקור טכנאי מחשבים במתן: 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪


המחיר אומת המחיר נבדק לאחרונה בחודש אוקטובר בשנת 2024.

להלן מחירון שירותי תיקון מחשבים שיסייע לכם לנהל משא ומתן עם הטכנאי בנוגע לעלות השירות:

 

מחירון טכנאי מחשבים במתן

מחיר החלפה של ספק כוח

המחיר כולל את עבודת ההחלפה של ספק הכוח ואת עלות הספק.


300 - 350 ₪
מחיר תיקון מסך מחשב נייח

קצר כבלים קרועים רטיבות.


150 - 350 ₪
מחיר החלפה של כרטיס מסך

כולל הגדרת דרייברים.


200 - 270 ₪
מחיר ניקוי מחשב נייח

ניקוי רכיבים פנימיים לרבות המאוורר.


200 - 350 ₪

הדפס מחירון

  • המחירים המוצגים במחירון אינם כוללים מע"מ.
  • המחירון מעודכן לחודש אוקטובר בשנת 2024.

מהן התקלות הנפוצות ביותר במחשבים?

  • מסך שחור לאחר הדלקה: במקרה כזה מומלץ לבדוק האם הכבלים של המסך מחוברים כמו שצריך. ניתן לנתק ולחבר מחדש את הכבלים ולנסות להדליק את המחשב. במידה וזה לא עוזר הזמינו טכנאי מחשבים.

  • מחשב לא נדלק: תיקון מחשב נייח במתן נדרש לא פעם כתוצאה ממחשב שלא נדלק. וודאו שכפתור ההדלקה האחורי לא נלחץ בטעות.