טכנאי מחשבים מומלץ? השאירו פרטים וחוזרים בקוויק!

טכנאי מחשבים במזכרת בתיה

מחשב לא עובד מכניס את בעלי המחשב ללחץ גדול. רבנו מחזיקים את כל המסמכים, התמונות והמוזיקה במחשב שלנו וכשזה מפסיק לתפקד, אנחנו ממש לא יכולים לעשות שום דבר. הדבר נכון בעיקר כשמדברים על אנשים שעובדים עם המחשב. מחשב בקוויק מאפשר לכם להזמין טכנאי מחשבים במזכרת בתיה.

מצאו טכנאי מחשבים מומלץ במזכרת בתיה

לפני שמבצעים תיקון מחשבים במזכרת בתיה, חשוב לבצע סקר שוק קצר וללמוד את טווחי המחיר המקובלים בשוק. מחפשים טכנאי מחשבים מומלץ? אנו נסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר עבור תיקון מחשב נייח או, עבור תיקון מחשב נייד במזכרת בתיה.


הפורטל עוזר לכם לחסוך עלויות ומפחית מאוד את זמן ההתעסקות בחיפוש אחר טכנאי מחשבים במזכרת בתיה עד הבית. השאירו עכשיו את פרטיכם והחלו לחסוך זמן וכסף.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805207

מהן הבעיות העיקריות שבעקבותיהן מזמינים טכנאי?

תיקון מחשב נייח במזכרת בתיה נדרש בשל אחת משתי התקלות המוכרות הבאות (זה הזמן לציין, לפני שמזמינים טכנאי מחשבים ניתן לבדוק, אולי תוכלו לסדר בעצמכם את הבעיה):

  1. מחשב לא נדלק – כשהמחשב לא נדלק אנחנו נוטים לחשוב שקרה אחד משניים: הלך לנו מסך המחשב או, נהרס לנו מנגנון הכיבוי וההדלקה של המחשב. שימו לב, לעיתים מדובר רק בכפתור ההדלקה האחורי, שמשום מה נלחץ וכיבה את המחשב. אי לכך, בטרם תזמינו טכנאי מחשבים במזכרת בתיה, בדקו שלא בכך מדובר.
     
  2. המחשב מראה לכם מסך שחור – גם במקרה זה, רובנו נסיק שהלך לנו מסך המחשב או, כרטיס המסך. אולם, ישנם מקרים בהם מדובר אך ורק בכבל רופף, המונע את עבודתו של המסך. זכרו – ישנו כבל חשמל למסך וכבל תקשורת, יש לבדוק את מצב שניהם לפני שממהרים להזמין טכנאי מחשבים.
     

טכנאי מחשבים במזכרת בתיה

מחיר ביקור טכנאי מחשבים במזכרת בתיה

מחיר ביקור טכנאי מחשבים במזכרת בתיה נע בין 150 ל- 250 ₪. עלות זו אינה כוללת ביצוע תיקון כלשהו אלא, אך ורק מתן חוות דעת מקצועית אודות אופי התקלה והדרכים לתקן אותה. בדרך כלל, עלות זו תקוזז על ידי הטכנאי מהתיקון אותו הוא יבצע עבורכם.


להלן מחירון חלקי של תיקוני מחשב במזכרת בתיה:
 

מחירון טכנאי מחשבים במזכרת בתיה

מחיר החלפה של ספק כוח

כולל את עלות הספק החדש.


300 - 350 ש''ח
מחיר תיקון מסך של מחשב נייח

כולל החלפת כבלים וכו'.


150 - 350 ש''ח
מחיר החלפה של כרטיס מסך

כולל הגדרת דרייברים.


200 - 270 ש''ח
מחיר ניקיון של מחשב נייח

ניקוי המאוורר ורכיבים פנימיים נוספים.


200 - 350 ש''ח

הדפס מחירון

  • המחירים המוצגים במחירון אינם כוללים מע"מ.
  • המחירון מעודכן לחודש יוני בשנת 2024.

כמה עולה תיקון מחשב נייד?

עלות הביקור של טכנאי מחשבים, לצורך אבחון תקלה במחשב נייד, יעלה לכם, בדומה למחשב נייח, בין 150 ל- 250 ₪. גם במקרה זה, במידה ויתבצע תיקון על ידי הטכנאי, עלות זו תקוזז מעלות התיקון.


למרות שמדובר במחשב נייד, ניתן להזמין טכנאי מחשבים עד הבית במזכרת בתיה. העובדה שהטכנאי מגיע אליכם לא בהכרח תייקר את עלות התיקון הנדרש.

 

מחיר ממוצע לביקור של טכנאי מחשבים במזכרת בתיה

מחיר ממוצע לביקור של טכנאי מחשבים במזכרת בתיה: 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪